یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
​تخصیص تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به هنرمندان استان لرستان

پیرو دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مبنی بر رسیدگی به وضعیت هنرمندان سیل‌زده لرستان، تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به اهالی فرهنگ و هنر این استان اختصاص پیدا مِی‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر،  براساس دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کاهش آلام هنرمندان سیل‌زده، سید‌حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر امروز یکشنبه ١٥اردیبهشت‌ماه برای دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان به این استان سفر می‌کند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این خصوص گفت: متأسفانه حادثه تلخ سیل همزمان با اولین روزهای بهار ٩٨ در استان‌های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان موجب وارد آمدن خسارت سنگینی از نظر روحی و مالی به هموطنان عزیز ما شد. ما نیز درصندوق اعتباری هنر بنا بر وظیفه خود در حمایت از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور از روز نخست پیگیر وضعیت هنرمندان سیل‌زده در این استان‌ها بودیم.

سیدزاده افزود: با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب‌دیده در این استان‌ها اقدام کردیم و سعی ما براین است کاری کنیم تا این هنرمندان بتوانند زودتر به زندگی و فعالیت عادی برگردند.

وی افزود: هیأت اعزامی صندوق  اعتباری هنر متشکل از مدیران  و کارشناسان این صندوق روز جمعه به استان لرستان سفر کردند و تاکنون با هنرمندان پلدختر و کوهدشت دیدار داشتند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: براساس مأموریت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر مرتبط با سیل اخیر، تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به این هنرمندان اختصاص می‌یابد.

سیدزاده در پایان افزود: ما برای شناسایی هنرمندان سیل‌زده دست یاری خود را به سوی همه هنرمندان سراسر کشور دراز می‌کنیم تا به کمک یکدیگر نسبت به شناسایی هنرمندان آسیب‌دیده و حمایت از آن‌ها هرچه سریع‌تر اقدام کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها