دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
چاپ موسوعه شهید ثانی از اقدامات ماندگار است

آیت الله مکارم شیرازی، در دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی، چاپ موسوعه شهید ثانی را از اقدامات خوب و ماندگار دفتر تبلیغات اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) از قم، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی در دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با تقدیر از احیای تراث اسلامی توسط دفتر تبلیغات تصریح کرد: چاپ موسوعه شهید ثانی از اقدامات خوب و ماندگار است.

وی با بیان اینکه یکسری از کارها روزمره است و حتی اگر خیر هم باشد آثارش نمی‌ماند افزود: چاپ آثاری همچون موسوعه شهید ثانی از اقداماتی است که اثرات آن باقی می‌ماند.
این مرجع تقلید همچنین با تقدیر از تصمیم دفتر تبلیغات اسلامی در خصوص احیای آثار سایر بزرگان و عالمان دینی و تهیه برنامه‌ای 10 ساله در همین خصوص گفت: باید این برنامه با رعایت معیارها و اولویت‌ها تهیه شود.

وی خطاب به رئیس و مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بحمدالله موفق هستید و برای مزید توفیقاتتان همواره دعا می‌کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی به ارائه گزارشی در خصوص احیای تراث اسلامی در دفتر تبلیغات اسلامی پرداخت و از چاپ آثار شیخ بهایی در 20 جلد به همت دفتر تبلیغات اسلامی در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌ای 10 ساله برای احیای تراث اسلامی گفت: هدف از برگزاری این دیدارها، مشورت گرفتن از مراجع و بزرگان دین برای اولویت بندی در زمینه احیای تراث اسلامی است و بیانات ایشان موجب دلداری همه مسئولان و کارکنان در دفتر تبلیغات اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها