سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
فروشگاه کتاب «ترنجستان بهشت» افتتاح می‌شود

مراسم افتتاح شعبه اصلی فروشگاه‌های به‌هم‌پیوسته ترنجستان با عنوان «ترنجستان بهشت» فردا 23 مهرماه با حضور حداد عادل، مهدی چمران و جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگی و ادبی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فروشگاه «ترنجستان بهشت» که فعالیت خود را از ابتدای سال جاری به‌طور غیررسمی آغاز کرده بود، فردا 23 مهرماه با حضور جمعی از چهره‌های شناخته شده فرهنگی و ادبی چون دکتر حدادعادل و مهندس چمران افتتاح خواهد شد.

یاسر احمدوند، مدیر عامل شرکت ترنج با اعلام این خبر گفت: «ترنجستان بهشت» شعبه اصلی فروشگاه‌های به هم پیوسته ترنجستان است که در مساحت هزار و 400متر مربع و در دو و نیم طبقه افتتاح می‌شود.

احمدوند این فروشگاه را دارای بخش‌های مختلف و مجزا عنوان کرد و گفت: بخش کتاب بزرگسال این فروشگاه که به آثار حوزه علوم انسانی اختصاص دارد، در حال حاضر دارای 17 هزار عنوان کتاب است که این تعداد به زودی به 30 هزار عنوان خواهد رسید.

وی ادامه داد: بخش کودک و نوجوان، از بخش‌های ویژه این فروشگاه است که علاوه بر ارائه کتاب‌های کودک و نوجوان، اسباب بازی و وسایل کمک آموزشی را نیز عرضه می‌کند. همچنین بخشی نیز به ارائه لوازم‌التحریر و نوشت‌افزارهای اداری و هنری اختصاص دارد.

مدیر عامل شرکت ترنج در ادامه به بخش CD و نرم‌افزار این فروشگاه اشاره کرد و گفت: در این بخش آثاری در زمینه فیلم، انیمیشن، مستند، سخنرانی‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی رایانه در حوزه‌های مختلف اعم از خانه‌داری، کودک و نوجوان و غیره ارائه شده است.

احمدوند افزود: همچنین بخش ویژهای را عرضه دست‌آفریده‌های هنری دادیم که در آن تولیدات هنری را که مورد استفاده تزئینی و کادویی دارند عرضه شده است. ارائه پوشاک و لوازم حجاب نیز بخش دیگری از این فروشگاه را به خود اختصاص داده است.

مراسم افتتاحیه فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی «ترنجستان بهشت» فردا 23 مهرماه از ساعت 15 تا17 در محل این فروشگاه واقع در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از حسینیه ارشاد، نبش کوچه بهشت آسا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها