جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
انتشار چاپ دوم ترجمه رمان جدید خالد حسینی

چاپ دوم «و کوهستان به طنین آمد» اثر خالد حسینی با ترجمه نسترن ظهیری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، چاپ دوم ترجمه نسترن ظهیری از رمان «و کوهستان به طنین آمد» حدود یک ماه بعد از انتشار چاپ نخست آن از سوی نشر ققنوس، به تازگی به کتابفروشی‌ها راه یافته است. 

«و کوهستان به طنین آمد» عنوان آخرین رمان حسینی است که تاکنون با ترجمه‌های مختلفی راهی بازار کتاب ایران شده است. محور اصلی کتاب داستان زندگی و روابط عبدالله، پسر 10 ساله و پری، خواهر سه ساله‌ و تصمیم پدرشان برای فروختن پری به خانواده‌ای بی‌فرزند است و همین اتفاق سبب گره‌خوردن روایت‌های افراد مختلف در رمان حسینی می‌شود.

حسینی 47 سال دارد و یکی از نویسندگان پرفروش جهان است. دو عنوان از کتاب‌های او در مجموع 38 میلیون نسخه فروش داشتند. رمان «بادبادک باز» وی سال 2003 منتشر شد و دو سال در فهرست بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت.
 
کتاب دومش با نام «هزار خورشید درخشان» در سال 2007 منتشر شد که در صدر فهرست برترین کتاب‌های جلد سخت تایمز جای گرفت. این دو کتاب‌ ماجرای زندگی در سرزمین پدری خالد حسینی را روایت می‌کنند.

رمان «و کوهستان به طنین آمد» اثر خالد حسینی با ترجمه نسترن ظهیری در 488 صفحه به بهای 25 هزار تومان از سوی نشر ققنوس منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها