یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
200 عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس عرضه شد

حوزه هنری استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه کتاب با هدف عرضه بیش از 200 عنوان کتاب ویژه حوزه دفاع مقدس برگزار کرده است.-

مهدی جلالی، مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: حوزه هنری استان بوشهر در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود با هدف پاسداشت مقام بسیجیان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای بسیجی، این نمایشگاه کتاب را برگزار کرده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه، بیش از 200 عنوان کتاب ویژه حوزه دفاع مقدس، ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی عرضه شده است که از آن میان می‌توان به کتاب‌های «وَری وقته جنگه»، «پرواز روی خاک» و «بابانظر» اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های جنبی این نمایشگاه گفت: در ایام برپایی این نمایشگاه، اغلب نویسندگان کتاب‌های عرضه شده حضور خواهند داشت و به معرفی و بررسی آثار خود می‌پردازند.

جلالی با بیان این‌که این نمایشگاه تا پنجم آذر ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، گفت: این نمایشگاه در دو نوبت صبح (9 تا 12) و بعدازظهر (17 و 30 دقیقه تا 20) در حوزه هنری استان بوشهر برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط