دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۷
«راهبردهای توسعه پایدار روستایی» از اردبیل می‌رسد

کتاب «راهبردهای توسعه پایدار روستایی» نوشته محمدرضا انوری به زودی از سوی نشر «محقق اردبیلی» منتشر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمدرضا انوری کتاب «راهبردهای توسعه پایدار روستایی» را با هدف معرفی مناطق گردشگری و تفریحی دامنه‌های کوه سبلان به رشته تحریر درآورده است.

نویسنده در این نوشتار به معرفی چشمه آب گرم و روستای «موییل» که در نزدیکی سبلان قرار دارند، می‌پردازد. مولف کتاب «راهبردهای توسعه پایدار روستایی» همچنین می‌کوشد تا مطالبی مفید را درباره اکوسیستم این منطقه، جاذبه‌های گردشگری و رودخانه‌های قله سبلان به مخاطبان ارایه دهد. 

همچنین در کتاب «راهبردهای توسعه پایدار روستایی» درباره نیروگاه زمین‌گرمایی سبلان سخن به میان ‌آمده است. این نیروگاه برای نخستین بار در ایران و منطقه سبلان احداث شده، زیرا قرار گرفتن ایران در یک کمربند آتشفشانی امکان بهره‌برداری از انرژی زمین‌گرمایی را محقق کرده است. نخستین نیروگاه زمین‌گرمایی ایران در استان اردبیل و در دامنه کوه سبلان با ظرفیت نهایی افزون بر ۲۵۰ مگاوات قابل بهره‌برداری است. 

کتاب «راهبردهای توسعه پایدار روستایی» نخستین اثر انوری به شمار می‌آید و حاصل کاری تحقیقی و میدانی در حوزه توسعه پایدار روستایی است.

نخستین چاپ کتاب «راهبردهای توسعه پایدار روستایی» با شمارگان یک هزار نسخه، 150 صفحه و به بهای یکصد هزار ريال از سوی نشر «محقق اردبیلی» روانه بازار کتاب خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط