دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
«عصر شعر و ترانه» در ارسباران برگزار می‌شود

شصت و هفتمین نشست ماهانه ادبی «عصر شعر و ترانه» با حضور عبدالجبار کاکایی سه‌شنبه (دوم آبان) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فرهنگی هنری منطقه سه و فرهنگسرای ارسباران، در این نشست هنرمندان و شاعرانی چون افشین علاء، احسان علیخانی، مهدی یراحی، عباس سجادی، اهورا ایمان، پدرام کشتکار و رضا رفیع حضور دارند. 

سلسله نشست‌های «عصر شعر و ترانه» با مدیریت کاکایی سه‌شنبه نخست هر ماه در فرهنگسرای ارسباران میزبان هنرمندان حوزه شعر و موسیقی و دوستداران ادب و هنر است.

عبدالجبار کاکایی، مدیر این نشست‌ها، متولد 1342 در ایلام است. «آوازهای واپسین»، «با سکوت حرف می‌زنم»، «با تو این ترانه‌ها شنیدنی است»، «سال‌های تاکنون»، «بررسی تطبیقی شعر پایداری ایران و جهان» و «زنبیلی از ترانه» و «بی‌چتر و بارانی» عنوان آثار منتشر شده این شاعر و ترانه‌سرا هستند.

علاقه‌مندان به عضویت و حضور در نشست‌های‌ «عصر شعر و ترانه» می‌توانند سه‌شنبه نخست هر ماه از ساعت 17 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط