سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸

کمپانی فیلمسازی آلمانی «سناتور فیلم پروداکشن» حق اقتباس از رمان پرفروش «رهایی» نیکلاس اسپارکس را کسب کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از خبرگزاری آلمان، ترجمه آلمانی رمان «رهایی» در سال 2000 با عنوان «سکوت خوشبختی» در366 صفحه در انتشارات هینه منتشر شد. ماجرای این رمان داستان عشق بی قید و شرط یک مادر تنها به پسر عقب مانده‌اش است.
 
کمپانی سناتور فیلم این پروژه سینمایی را با همکاری کمپانی فیلمسازی نیکلاس اسپارکس خواهد ساخت. نیکلاس اسپارکس شخصا همراه دستیارش ترزیا پارک این رمان را در قالب یک فیلم سینمایی آلمانی زبان درمی‌آورد. از سناتور فیلم نیز هلگه راسه و اولف عزراییل تیم تهیه کنندگان این فیلم سینمایی هستند. زمان دقیق ساخت این فیلم و اکران این فیلم هنوز مشخص نیست. 

«نیکلاس اسپارکس» در 31 دسامبر 1965 در نبراسکا متولد شد. او در زمان تحصیل خود دو رمان به رشته تحریر درآورد و پس از آن چند شغل متفاوت را تجربه کرد. این دو رمان وی منتشر نشده باقی ماندند تا آن که در سال 1990 وی همراه «بیلی میلس» رمان «ووکینی یا در جستجوی خوشبختی پنهان» را در يك انتشاراتی کوچک منتشر کرد. او در سال 1994 رمانی با عنوان «مانند یک روز منحصر به فرد» برمبنای داستان زندگی پدر و مادر مادرش نوشت که این رمان به نخستین رمان پرفروش او در دنیا بدل شد. او پس از این باز هم به نوشتن ادامه داد و رمان های دیگری نیز منتشر کرد که برخی از آن‌ها به قالب فیلم درآمده‌اند. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به رمان های «دفترچه یادداشت» 1996، «پیاده روی برای به خاطر آوردن» 1999، «رهایی» 2000 ، «گاردین» 2003، «عروسی» 2003 و «آخرین ترانه» 2009 اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها