سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۲
بهره‌برداري از كتابخانه مركزي دولت‌آباد اصفهان تا 5 سال ديگر

رييس كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان «برخوار» از ساخت كتابخانه مركزي شهر دولت‌آباد از توابع شهرستان برخوار در استان اصفهان تا پنج سال ديگر خبر داد و گفت: به دليل هزينه‌هاي سنگين ساخت و ساز، بهره‌برداري از اين كتابخانه پنج سال طول مي‌كشد.-

زهرا احمدي در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، اظهار كرد: زمين اين كتابخانه در فضايي به وسعت سه هزار متر مربع از سوي شهرداري دولت‌آباد اهدا شده است.

وي افزود: قرار است اين كتابخانه در سه طبقه اين كتابخانه ساخته شود و داراي بخش‌هاي مختلفي مانند سالن مخزن، مطالعه، مرجع، مجلات و كتابخانه ديجيتال باشد. احداث آمفي‌تئاتر در طبقه همكف نيز يكي ديگر از ويژگي‌هاي اين كتابخانه به شمار مي‌آيد.

احمدي با اشاره به همكاري سازمان‌ها و نهادهاي استاني در ساخت اين كتابخانه، گفت: شهرداري دولت‌آباد 20 ميليون تومان اعتبار اوليه را براي ساخت اين كتابخانه اهدا كرده و 100 ميليون تومان نيز از سوي استاندار اصفهان براي ساخت اين كتابخانه اختصاص داده شده است.

به گفته وي، پيش‌بيني مي‌شود كتابخانه شهر دولت‌آباد در مدت پنج سال ساخته شود و در صورت امكان در سفر آتي رياست‌جمهوري به اصفهان، اعتباري براي ساخت كتابخانه مركزي دولت‌آباد دريافت كنيم.

احمدي يادآور شد: پيش از اين يك باب كتابخانه از سال 1369 در شهر دولت‌آباد فعاليت مي‌كرد كه اكنون به دليل فرسودگي و قرار گرفتن در مسير فرعي، كارايي لازم را ندارد.

رييس كتابخانه‌هاي عمومي شهرستان برخوار يادآور شد: شهر دولت‌آباد حدود 25 هزار نفر جمعيت دارد و دو هزار نفر از مردم اين شهر عضو كتابخانه عمومي آنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    دنبال دوستم زهرا احمدی سالهاست می گردم ولی نمی دانم این همان زهراست یانه؟ با هم در شیراز در مدرسه ی هاجر همکلاس بودیم. ترو خدا اگر این همان زهراست مرا خبر کنید. رویا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط