دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
«چراهای تاریخ ایران باستان» در نمایشگاه پاسخ داده می‌شود

«چراهای تاریخ ایران باستان» عنوان مجموعه کتابی تاریخی برای نوجوانان است که دو جلد جدید آن برای نخستین‌بار توسط انتشارت قدیانی به نمایشگاه کتاب تهران می‌آید./

ایبنا نوجوان: جلد نخست این مجموعه با عنوان «ایران در عصر باستان» در نمایشگاه سال قبل عرضه شد و اکنون جلدهای دیگر آن با عنوان‌های «ایران در عصر قاجاریه» و «ایران در عصر صفویه» برای عرضه در نمایشگاه بیست و پنجم آماده شده اند.

در کتاب «ایران در عصر صفویه»، محمدعلی علوی‌کیا نکاتی جدید از تاریخ دوره صفویه را با زبانی ساده برای نوجوانان بیان کرده و امیر نساجی تصویرسازی این کتاب را برعهده داشته است.

«ایران در عصر قاجاریه» نوشته زهرا مروتی است و فرهاد جمشیدی آن را تصویرگری کرده است.

در جلدهای دیگر  مجموعه «چراهای تاریخ ایران باستان»، نوجوانان اواخر دوره دبستان و راهنمایی با مسایل فرهنگی، سیاسی و تاریخی دوره‌های مختلف کشورمان آشنا می‌شوند که پیش از این کمتر در کتاب‌های دیگر معرفی شده اند. 

کتاب‌های مجموعه «چراهای تاریخ ایران باستان» صفحات زیادی ندارند و مطالب مورد نظر نویسنده در ۶۰ تا ۸۰ صفحه گنجانده شده اند.

بخش کودک و نوجوان انتشارت قدیانی (کتاب های بنفشه) به جز این دو کتاب، ۲۸۰ عنوان اثر چاپ نخست دیگر را نیز در غرفه خود عرضه می‌کند.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

منبع خبر: روابط عمومی انتشارات قدیانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها