سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۳
«سيره‌ی علمی و عملی امام رضا(ع)» به مسابقه گذاشته می‌شود

كتاب «سيره‌ي علمي و عملي امام رضا(ع)» نوشته‌ي عباس‌علي زارعي سبزواري به عنوان منبع دومين جشنواره‌ي بين‌المللي كتاب‌خواني الكترونيكي رضوي انتخاب شد.

ايبنا نوجوان: كتاب «سيره‌ي علمي و عملي امام رضا(ع)» از بخش‌هاي مختلفي همچون معناي سيره و سيره‌شناسي، سيره‌ي عبادي، اخلاقي، اجتماعي و تربيتي ايشان‌، فرهنگ نماز در سيره‌ي امام‌رضا(ع) و سيره‌ي قرآني، علمي و سياسي امام رضا(ع) تشكيل شده است. 

كتاب «سيره‌ي علمي و عملي امام رضا» توسط شركت به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوي) و دبيرخانه‌ي دايمي جشنواره‌ي بين‌المللي فرهنگي هنري امام رضا(ع) منتشر شده است. 

اين كتاب قرار است به زبان انگليسي ترجمه شود تا علاقه‌مندان غيرفارسي زبان در سراسر جهان نيز بتوانند در بخش انگليسي اين مسابقه‌ي بين‌المللي شركت كنند. 

پرسش‌هاي مسابقه‌ي دومين جشنواره‌ي كتاب‌خواني الكترونيكي رضوي از اين كتاب انتخاب مي‌شود و به صورت چهارگزينه‌اي بر روي پايگاه رضوي و پايگاه ويژه مسابقات اينترنتي كانون به نشاني
www.kanoonquiz.ir قرار مي‌گيرد. 

در عين حال، فايل اين كتاب به دو زبان فارسي و انگليسي به صورت pdf تبديل مي‌شود تا علاقه‌مندان به‌راحتي به آن دسترسي داشته باشند. جشنواره بين‌المللي كتاب‌خواني الكترونيكي رضوي، پايگاهي مستقل را براي اين مسابقه در نظر گرفته است كه به‌زودي نشاني آن اعلام خواهد شد.
 
زمان برگزاري
جشنواره‌ي بين‌المللي كتاب‌خواني الكترونيكي رضوي از 31 فروردين تا 31 مرداد 1391 تعيين شده است. 

منبع خبر: روابط عمومي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها