یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱

رمان «سيلان، دختر كولي» نوشته علي‌اكبر كرماني‌نژاد، داستان‌نويس كرماني به زودي منتشر خواهد شد. وي در اين رمان موضوعاتي چون رنج و استقامت‌هاي انساني در موقعيت‌هايي خاص از زندگي را با نگاه به فرهنگ و آداب اقليمي مد نظر داشته و براساس آن داستاني عاطفي و اجتماعي را در دو فصل روايت كرده است.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، كرماني‌نژاد درباره اين رمان كه آن را از زاويه ديد راويان متفاوت روايت كرده است، اين‌گونه توضيح داد: اين كتاب درباره ماجراي زندگي زني است كه در زندگي‌اش با وقايع و رويدادهاي عجيبي مواجه مي‌شود و با مسايل عاطفي و اجتماعي خاصي دست به گريبان است. 

وي افزود: قهرمان اين داستان زني است كه مانند بسياري از انسان‌هاي ديگر به دنبال ثبات و آرامش است؛ غافل از آن‌كه نمي‌داند هر چه را به دست مي‌آورد، ممكن است چيز ديگري را از دست بدهد. اين زن در نهايت با مرد مورد علاقه‌اش ازدواج مي‌كند و بعد از فوت مرد با مشكلاتي در محلي كه در آن زندگي مي‌كند، ‌مواجه مي‌شود.

نويسنده «ابرهاي خاك خورده»، در ادامه به فصل‌هاي اين داستان اشاره كرد و گفت:‌ فصل اول اين كتاب،‌ درباره ماجراي زندگي و در نهايت اتفاقاتي است كه براي اين زن كرد روي مي‌دهد و فصل دوم روايت داستان توسط افراد مختلف و كساني است كه به هر طريق با زندگي وي مرتبط بوده‌اند. هر كدام از اين آدم‌ها ديدگاه‌هاي مختلفي درباره اين زن دارند و نظرگاه‌هاي خوشايند و ناخوشايند خود را بيان كرده‌اند. 

اين رمان تا هفته آينده از سوي نشر آموت در قفسه كتابفروشي‌ها جاي مي‌گيرد.

«ابرهاي خاك خورده»،‌ نام تازه‌ترين مجموعه داستان اين نويسنده است كه از سوي نشر ثالث به چاپ رسيده است.

وي در حال حاضر رماني با نام «سايه ابريشمي» را نيز در نشر افراز در حال انتشار دارد.

علي‌اكبر كرماني‌نژاد متولد 1338، ‌نويسنده و داستان‌نويس است. 

«شما چيزي گم نكردين» و «و اين دوباره خنديد» از جمله آثار داستاني منتشر شده كرماني‌نژادند.

اين داستان‌نويس آثار داستاي ديگري را نيز در حال نگارش و انتشار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط