چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۶ - ۱۰:۲۷
خاطراتی باور نکردنی در «یک روز دیگر» به بازار آمد

رمان جدیدی از میچ آلبوم، نویسنده امریکایی و خالق آثاری چون «سه‌شنبه‌ها با موری»، به نام «یک روز دیگر» منتشر شد. نویسنده معتقد است شاید بتوان این کتاب را داستان ارواح نامید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گیتا گرکانی، مترجم زبان انگلیسی، اثر جدیدی از میچ آلبوم، نویسنده امریکایی را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب که «یک روز دیگر» نام دارد، توسط انتشارات کاروان به بازار کتاب ایران عرضه شده است.

نویسنده در مقدمه این رمان نوشته است : شاید این داستان را باور نکنید. اما از خودتان بپرسید: آیا هرگز کسی را که دوست داشته‌اید، از دست داده‌اید و دلتان خواسته یک بار دیگر با او حرف بزنید که فرصت دیگری برای جبران گذشته داشته باشید؟ جبران زمانی که فکر می‌کردید او برای ابد اینجا خواهد بود؟ اگر این‌طور است پس می‌دانید که اگر همه روزهای باقیمانده عمرتان را روی هم بگذارید، هیچ‌کدام به اندازه آن روزی که آرزو دارید تکرار شود، ارزش ندارد. اگر آن روز تکرار شد چطور؟

از میچ آلبوم ، نویسنده و روزنامه‌نگار 49 ساله آمریکایی تاکنون آثاری چون «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید» با ترجمه افرادی چون صدیقه ابراهیمی، مژگان حسن زاده، پاملا یوخانیان، مریم زوینی، ویولت ناسوتی و «سه‌شنبه‌ها با موری» با ترجمه ماندانا قهرمان‌لو و محمود دانایی، در ایران منتشر شده اند.

«یک روز دیگر» سومین رمان این نویسنده است که به اتفاق دو کتاب قبلی («سه‌شنبه‌ها با موری» و «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید»)، یک سه گانه را تشکیل می‌دهند. آلبوم در این سه‌گانه به مفاهیمی چون مرگ و زندگی می‌پردازد.

رمان «یک روز دیگر» در سال ۲۰۰۶ میلادی انتشار یافته و ماجرای خانواده‌ای را روایت می‌کند که یک روح در آن عضویت دارد.

این کتاب با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه و قیمت ۲۳۰۰ تومان به بازار کتاب ایران عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها