دوشنبه ۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۱:۰۸
«یک روز دیگر»از میچ آلبوم منتشر می‌شود

اثر جدیدی از میچ آلبوم، نویسنده آمریکایی و خالق آثاری چون «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید» و «سه‌شنبه‌ها با موری» در ایران منتشر می‌شود. این کتاب که «یک روز دیگر» نام دارد، توسط گیتا گرکانی به فارسی ترجمه شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گیتا گرکانی، مترجم زبان انگلیسی، اثر جدیدی از میچ آلبوم، نویسنده امریکایی را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب که «یک روز دیگر» نام دارد به زودی توسط اننشارات روشنگران به بازار کتاب ایران عرضه می‌شود.

از میچ آلبوم ، نویسنده و روزنامه‌نگار 49 ساله آمریکایی تاکنون آثاری چون «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید» با ترجمه افرادی چون صدیقه ابراهیمی، مژگان حسن زاده، پاملا یوخانیان، مریم زوینی، ویولت ناسوتی و «سه‌شنبه‌ها با موری» با ترجمه ماندانا قهرمان‌لو و محمود دانایی، در ایران منتشر شده است.

«یک روز دیگر» سومین رمان این نویسنده است که به اتفاق دو کتاب قبلی («سه‌شنبه‌ها با موری» و «پنج نفری که در بهشت ملاقات می‌کنید»)، یک سه گانه را تشکیل می‌دهند.
" آلبوم" در این سه‌گانه به مفاهیمی در مورد مرگ و زندگی می‌پردازد و برخی از منتقدان نام «رمان روانشناسی» را برای این آثار داستانی برگزیده‌اند. این سه اثر به فروش بالایی در بازار جهانی کتاب دست یافته‌اند. 

رمان «یک روز دیگر» در سال ۲۰۰۶ میلادی انتشار یافتهو ماجرای خانواده‌ای را روایت می‌کند که یک روح در آن عضویت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها