شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۰
«همدلي در ايستگاه صميميت» از خراسان مي‌آيد

كتاب «همدلي در ايستگاه صميميت» به زودي از سوي انتشارات «آهنگ قلم» خراسان رضوي منتشر خواهد شد. مولف در اين اثر با زباني ساده به ترويج فرهنگ برقراري ارتباط موثر ميان زوج‌هاي جوان اشاره و راهكارهاي اساسي پيشگيري از طلاق را بيان كرده است.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، مولف در كتاب «همدلي در ايستگاه صميميت» با رويكرد پيشگيري از طلاق مي‌كوشد تا با ارايه راهكارهاي كاربردي، زمينه‌هاي پيشگيري از وقوع اين معضل بزرگ اجتماعي را فراهم كند.

نويسنده در اين اثر، علت وقوع طلاق در ميان زوج‌هاي جوان را در عوامل فردي و ارتباطي مربوط به فرهنگ‌هاي بومي سراسر كشور بررسي كرده و معتقد است كه وجود آمار بالاي برخي از طلاق‌ها از نشناختن فرهنگ و آداب و رسوم همسران از يكديگر ناشي مي‌شود.

مخاطبان در بخش پاياني اين اثر با انتظارات آقايان از خانم‌ها و توقعات خانم‌ها از آقايان با توجه به فرهنگ ايراني آشنا مي‌شوند. همچنين اين نوشتار از 32 فصل تشكيل شده كه در هر فصل، يك معضلي كه منجر به وقوع طلاق مي‌شود، بررسي و راهكارهاي پيشگيري يا برطرف كردن آن معضل ارايه شده‌اند.

نويسنده در كتاب «همدلي در ايستگاه صميميت» به چگونگي برقراري ارتباط دوستانه با مادر و ساير نزديكان همسران اشاره و بيان مي‌كند كه از اختلافات جزيي صرف نظر كنيد و انعطاف‌پذير باشيد؛ از مجادله و بحث‌هاي طولاني پرهيز كنيد و گاهي از منظر طرف مقابل نيز به مسايل بنگريد، از كوچك‌ترين پيشرفت‌هاي همسرتان صادقانه تعريف كنيد و اگر مي‌خواهيد زندگي سعادت‌مندي داشته باشيد، از ايرادگيري و كنايه زدن به طرف مقابل بپرهيزيد.

چاپ نخست كتاب «همدلي در ايستگاه صميميت» اثر حسين عمويي در شمارگان 3000 نسخه، 150 صفحه و بهاي 40 هزار ريال به زودي از سوي انتشارات «آهنگ قلم» خراسان رضوي منتشر و راهي بازار نشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط