پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
توسعه فرهنگ در همه نقاط کشور باید عادلانه باشد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای فعالان فرهنگ و هنر خراسان شمالی گفت: توسعه فرهنگ در تمامی نقاط کشور باید عادلانه رشد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنجشنبه(۲۵اسفندماه) در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای فعالان فرهنگ و هنر خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید امکان رشد فرهنگ و هنر در تمامی نقاط کشور، یکسان فراهم شود و اجرای این مهم از اولویت‌های وزارت فرهنگ است.

وی بیان کرد: استان خراسان شمالی گنجینه فرهنگ‌ها و هنرهای مختلف لقب گرفته است و این موضوع با این ظرفیت‌ها تطابق دارد و باید زمینه رشد و تعالی فرهنگ این خطه را فراهم کرد.

اسماعیلی ادامه داد: خراسان شمالی در بخش موسیقی مقامی در سطح کشور جایگاه مهمی دارد و هنرمندان این استان در میادین بین‌المللی خوش درخشیده‌اند و در این خصوص دارای ظرفیت‌های زیادی است.

وی گفت: استعدادهای درخشانی در استان خراسان شمالی و حتی در روستاهای مرزی آن وجود دارد که باید به رشد و رونق فعالیت‌های این مناطق کمک کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: با سفر به این استان فصل جدیدی باز خواهد شد و به فرهنگ و هنر استان و همچنین رسانه‌های این خطه حمایت ویژه خواهیم کرد.

وی به ساخت مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری استان نیز اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا زیرساخت‌های این مجموعه در مدت ۲ سال به پایان برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: مسیر رشد و رونق فعالیت‌های فرهنگی و هنری این استان در بخش‌های مختلف را با همت همکاران فراهم خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها