چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
«روح سبز ما! بهار ما! سلام»

کتاب «روح سبز ما! بهار ما! سلام» شامل سروده‌هایی کودکانه که به رهبر انقلاب تقدیم شده است، به کوشش سیداحمد میرزاده منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، این اثر شامل سروده‌هایی از «حمید هنرجو»، «شاهین رهنما»، «سید سعید‌هاشمی»، «محمد عزیزی»، «افشین علاء» و «سید احمد میرزاده» است که با عناوینی همچون آفتابی دیگر، باغ عاطفه، او...، مثل خنده پدر، دست‌های ما، دستی که بوی جبهه دارد، مدینه و تهران، دست خدا، آیینه ایمان و دعا که میکنی؛ از زبان فرزندان ایران اسلامی برای رهبری مهربان، سروده شده‌اند.
 

 
در چندین بیت از اشعار این کتاب می‌خوانیم: «حسینیه پر از فرشتگان بود؛ زلال اشک بچه‌ها روان بود/ کسی به غیر یا خدا نمی‌گفت؛ کسی خوش آمدی به ما نمی‌گفت/ کسی نمی‌شنید بوی خنده؛ دلش گرفته بود یک پرنده/ چقدر منتظر شدیم؛ اما؛ نبود مهربان ما، خدایا.../ که ناگهان دمید مثل خورشید؛ فرشته قشنگ شهر امید.
 

 
تصویرگری این کتاب را وحید خاتمی انجام داده است و از سوی انتشارات به‌نشر در قالب مجموعه کتاب‌های پروانه ویژه کودک و نوجوان در دو قطع رقعی و رحلی و با دو تصویرگری متفاوت با مجموع هشت هزار نسخه به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها