دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
«عشق خود را هیپنوتیزم کنید»

عاطفه زارع، روان‌شناس، نویسنده و مترجم شیرازی، یکی از آثار وندی فریزن، نویسنده و روانشناس آمریکاهی را ترجمه و آن را با عنوان «رابطه جادویی (عشق خود را هیپنوتیزم کنید)» به بازار نشر عرضه کرد.

این نویسنده شیرازی درباره کتاب خود به خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در فارس، گفت: زندگی جنسی زوج‌ها از مواردی است که هر چند اهمیت ویژه‌ای دارد ولی به دلایل فرهنگی، کمتر بدان پرداخته می‌شود. بسیاری از مردم، برای درمان مشکلات جنسی خود بیشتر به دنبال درمان‌های عملی و دارویی هستند و از تأثیر مشاوره و مسائل روانشناختی بر روی مسائل جنسی بی‌اطلاع‌‌اند. در حالی که روش‌های روانشناسی و مشاوره از جمله هیپنوتیزم تأثیر بسزایی در بهبود مشکلات جنسی افراد دارد.

وی افزود: استرس و اضطراب مداوم و نداشتن رابطه مناسب با همسر همواره از تأثیر‌گذار‌ترین موضوعات در اختلالات جنسی است. بنابراین، در این موارد به درمان‌های عملی و دارویی هیچ نیازی نیست و تنها فرد نیاز دارد که استرس و اضطراب را در خود از بین ببرد و ایجاد آرامش کند. همچنین روابط روزانه خود با همسر و میزان صمیمیت جنسی را بهبود بخشد.

عاطفه زارع گفت: از آنجایی که بسیاری از مشکلات روانشناختی نظیر استرس و اضطراب و برخی مشکلات احساسی در ناخودآگاه فرد شکل می‌گیرد بنابراین لازم است که ناخودآگاه درمان شود. هیپنوتیزم، بهترین و ساده‌ترین روش برای برقراری ارتباط با ناخودآگاه است. در هیپنوتیزم یا هیپنوتراپی، درمانگران روی نشانه‌های اضطراب‌برانگیز کژکاری‌های جنسی تأکید می‌کنند. کاربرد موفقیت‌آمیز این روش، بیماران را قادر می‌سازد تا بر مواردی که عزت نفس و تعادل روانی وی را به هم زده است کنترل داشته باشد.
 
«رابطه جادویی»، نوشته خانم «وندی فریزن» با ترجمه عاطفه زارع، بهبود روابط جنسی و نیز ایجاد روابط عاطفی و اجتماعی و داشتن یک زندگی عاشقانه با هیپنوتیزم را با شکل‌های آسان و کاربردی آموزش می‌دهد.

کتاب «رابطه جادویی» نوشته وندی فریزن با ترجمه عاطفه زارع در ۲۲۸ صفحه در قطع رقعی توسط انتشارات نویسندگان پارس در 7 خرداد ماه جاری منتشر شده‌ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها