دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۰
تدريس مجازي "آشنايي با مباني دفاع مقدس" در دانشكده علوم حديث

احمد جنتي محب، معاون آموزشي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس، از انعقاد قرارداد با دانشكده علوم حديث شهرري و تدريس مجازي درس "آشنايي با مباني دفاع مقدس" خبر داد.\

احمد جنتي محب، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) با اعلام اين خبر اظهار داشت: مقرر شده كه درس "آشنايي با مباني دفاع مقدس" از ترم آينده (نیمسال اول سال تحصیلی 1390ـ 1389 در دانشگاه ها) و به صورت مجازي،‌ به دانشجويان دانشكده علوم حديث شهرري ارايه و تدريس شود.

وي با اشاره به ادامه آموزش اساتيد اين درس،‌ گفت: ‌تا پايان يازدهمين دوره آموزش اساتيد دانشگاه‌ها حدود 1351 استاد آمادگي لازم براي تدريس "آشنايي با مباني دفاع مقدس" را پيدا كردند.

معاون آموزشي پژوهشگاه علوم و معارف دفاع‌مقدس،‌ از آغاز آموزش اساتيد در دوره جدید (دوازدهم) و در استان گلستان خبر داد و خاطرنشان كرد: استان‌هاي "آذربايجان شرقي"، "اصفهان" و "كرمان" را هم به عنوان ميزبان انتخاب كرده‌ايم و قصد داريم كه استادان شهرهاي اين استان‌ها را در طول ماه‌هاي آينده آموزش دهيم.

جنتي محب در پايان يادآور شد: در پايان اين دوره‌ها و در مجموع، حدود 1700 استاد براي تدريس "آشنايي با مباني دفاع‌مقدس" آماده خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط