سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
رویداد فرهنگی وعده صادق در آئینه هنر برگزار می‌شود

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به برگزاری رویداد فرهنگی وعده صادق در آئینه هنر گفت: از ابتدای سال اختتامیه ۵ جشنواره فرهنگی و هنری در زنجان برگزار شده است.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: بسیج هنرمندان رویداد فرهنگی وعده صادق در آئینه هنر را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف از این رویداد فرهنگی، بازنمایی عظمت و شکوه سیلی محکم ملت ایران به رژیم صهیونیستی است که در بخش‌های مختلف اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان افزود: قالب‌های هنری _ رسانه‌ای این رویداد شامل عکس‌نوشته، پوستر و تصویرسازی، استوری موشن و کاریکاتور است.

رستمخانی گفت: همچنین قالب‌های ادبی این رویداد هم شامل شعر، متن ادبی کوتاه، تایپوگرافی، سرود و داستان کوتاه است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است و محدودیت سنی ندارد، اضافه کرد: پس از انتخاب هیئت داوران به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: همچنین بهترین آثار در حوزه شعر، داستان و متن ادبی کوتاه تبدیل به یک کتابچه خواهد شد.

وی به سایر برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج هنرمندان اشاره کرد و گفت: پنجمین کنگره سراسری شعر بسیج، یازدهمین جایزه داستان کوتاه ادب، پنجمین جشنواره فیلم بسیج و چهاردهمین جشنواره تئاتر از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط این سازمان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط