چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
‌برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستانی به مناسبت دهه فجر

زنجان- همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر نمایشگاه کتاب شهرستانی در شهرستان‌های استان زنجان برگزار و این کتاب‌ها با ۴۰ تا ۶۰ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر نمایشگاه کتاب شهرستانی به همت ادارات تابعه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه طی ۱۰ روز دهه فجر برگزار خواهد شد و به مناسبت دهه فجر تخفیف ۴۰ تا ۶۰ درصدی شامل کتاب‌ها می‌شود.

برگزاری جنگ شادی، اجرای نمایش عروسکی و تئاتر، برگزاری جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌هایی است که در شهرستان‌های مختلف اجرایی می‌شود.

لزوم راه اندازی پیک کتاب ویژه نابینایان در استان زنجان

نماینده انجمن نابینایان استان زنجان بر لزوم راه‌اندازی پیک ویژه کتاب نابینایان استان تأکید کرد و گفت: نابینایان بخش جدا نشدنی از جامعه هستند و باید زیرساخت‌های لازم برای فعالیت آنها وجود داشته باشد.

جلیل نصیری مقدم با اشاره به اینکه تنها زیرساخت کتابخانه‌ای ویژه نابینایان همان کتابخانه اندیشه سپید است، افزود: بخش اعظمی از نابینایان در روستاها و شهرهای اطراف به این کتابخانه دسترسی ندارند؛ پس باید امکانات بیش از پیش برای آنها فراهم شود.

برگزاری نمایشگاه موضوعی دهه فجر در طارم

طبق هماهنگی انجام شده در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان طارم؛ نمایشگاه موضوعی دهه فجر در قالب دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی و همچنین نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

بر این اساس نمایشگاه مربوطه در یک بخش شامل اقدامات نظام و حاکمیت در حوزه خدمت رسانی بوده و در بخش دیگر نیز مربوط به کتاب‌های موضوعی مرتبط با انقلاب اسلامی، قرآن کریم، کتاب‎های مذهبی و عمومی خواهد بود؛ این نمایشگاه در طول دهه فجر در طارم برگزار خواهد شد و بازدید عموم از آن آزاد است.

رویداد فرهنگی «مثل مصطفی ۲» برگزار می‌شود

رویداد فرهنگی «مثل مصطفی ۲» در قالب کارگاه توجیهی به همت مدیریت روشنگری و عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

این کارگاه با حضور سرشبکه‌های فرهنگی و فعالین فرهنگی هنری استان، مبلغین، مروجین و مسئولان فرهنگی حوزه‌ها و پایگاه‌ها اجرا شده و تجربیات و نقطه نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

تقویت جبهه فرهنگی با تولید محتوا در حوزه کتاب و کتاب صوتی، ساخت انیمیشن و بازی‌های فکری در این حوزه، تعامل بیشتر با بسیجیان در قالب کارگاه‌های آموزشی از اهداف برگزاری این کارگاه است.

اجرای طرح تربیت مربیان قرآنی در زنجان

در راستای تقویت اطلاعات عمومی و همچنین افزایش مهارت‌های مربیان قرآنی طرح تربیت قرآنی بشری در مرحله جدید اجرا می‌شود.

در این دوره آموزشی استاد صدیق از اساتید و بنیانگذاران روش نوین تجوید با ارائه مطالب کاربردی طی دو روز بصورت فشرده به آموزش مربیان پرداخته و در پایان گواهی مربوطه به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

برگزاری ۵ جشنواره ادبی و فرهنگی توسط بسیج هنرمندان

از ابتدای سال ۵ فراخوان در حوزه ادبی و هنری منتشر شده است که روند برگزاری برخی از آنها به پایان رسیده و برخی هم در مرحله ارسال آثار هستند.

این جشنواره‌ها شامل پنجمین کنگره سراسری شعر بسیج، یازدهمین جایزه داستان کوتاه ادب، پنجمین جشنواره فیلم بسیج و چهاردهمین جشنواره تئاتر از دیگر برنامه‌هایی است که توسط سازمان بسیج هنرمندان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط