دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۴
همیشه منتظر کتاب‌های جدید هستیم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان هشترود، در دیدار با قائم مقام نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ از انتظارشان برای دریافت کتاب‌های جدید گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) علی رمضانی در دیدار با مروجان کتاب آموزش و پرورش هشترود آذربایجان شرقی ضمن خوشامدگویی به مهمانان این جلسه گفت: خیلی خوشحالیم که دوستان در شهرستان هشترود از طرح مروجان کتاب استقبال کردند. به همه دانش‌آموزان سلام ما را برسانید.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال نمایشگاه «بخوانیم و بسازیم» است، بیان کرد: بهتر است مروجان کتاب و کتابخوانی هم شعاری برای خود انتخاب کنند چون شعار به کار هویت می‌بخشد.

رمضانی افزود: مروجان کتابخوانی حس و حال کتابخوانی را به شهرهای اطراف خود تسری دهند.

حاضرین در این نشست به استقبال پرشور دانش‌آموزان از کتاب‌های ارسالی به آموزش و پرورش هشترود اشاره کردند و گفتند که همیشه منتظر کتاب‌های جدیدی برای مطالعه هستند.

مدیر کافه کتاب هشترود استقبال دانش‌آموزان از این طرح را قابل توجه توصیف کرد و گفت: از دل کارگاه‌های نویسندگی، نویسندگان کوچک با توانایی‌های بسیار کشف شده‌اند و نیازمند حمایت‌های بیشتر هستند.

در ابتدای این نشست نماینده رئیس آموزش و پروش شهرستان هشترود، لوح تقدیری به پاس تقدیر از زحمات خانه کتاب و ادبیات ایران، به مدیرعامل آن اهدا کرد.

همچنین در این نشست مسائل و مشکلات در زمینه ترویج کتاب و کتابخوانی از سوی مروجان کتاب با مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در میان گذاشته شد.

به گزارش ایبنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه kebab.ir به صورت مجازی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها