یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶
کتاب «من سیدجلال‌ آل‌احمد هستم» بازنشر شد

کتاب «من سیدجلال‌ آل‌احمد هستم؛ خانه‌ی پدری» خاطره‌هایی از دوران کودکی این نویسنده و منتقد ادبی، از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به چاپ چهارم رسید.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب یکی از آثار مجموعه «کودکی نامداران» (نامداران یک‌صد سال اخیر ایران) است که در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد.

مجموعه «کودکی نامدراران» شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

کتاب «من سیدجلال آل‌احمد هستم؛ خانه‌ی پدری» خاطره‌های کوتاهی از زندگی پرماجرای خانه پدری جلال را روایت می‌کند که بعدها منبع اصلی همه داستان‌های او می‌شود و به نوعی نمایش واقعی دورانی از زندگی جلال را بیان می‌کند.

در پشت جلد این کتاب درباره مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.».

این کتاب به قلم پرویز امینی و تصویرگری مرتضی یزدانی، مناسب گروه سنی بالای ۱۲ سال (نونگاه) است که در ۲۴ صفحه، شمارگان ۱۰ هزار نسخه و به بهای ۴۰ هزار تومان منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط