یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
طرح‌ها و اقدامات تحولی پیش روی فرهنگ و هنر لرستان در سال جاری

لرستان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: این اداره کل سال جاری سالی پر کار را با انجام طرح‌ها و اقدامات تحولی رقم خواهد زد و اقدامات جدیدتری را در حوزه فرهنگ و هنر استان انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سلسله اعظم روانشاد شامگاه شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان سلسله ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جلسه و تشکر از فعالیت‌های صورت گرفته هنرمندان این شهرستان در سال ۱۴۰۲ گفت: همراهی و هم‌افزایی خوبی میان دستگاه‌های مختلف شهرستان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی وجود دارد و این نشان فرهنگ والای مردمان این دیار است و باعث شده پویایی فرهنگی در این شهرستان رقم بخورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه جایگاه هنر و هنرمندان بسیار رفیع است بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز جایگاه ویژه را برای فرهنگ، هنر و هنرمندان قائل هستند.

روانشاد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفته هنر انقلاب و گرامی‌داشت یاد سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی گفت: هنر انقلاب اسلامی سابقه روشن و قابل افتخاری دارد.

آینده هنر انقلاب امیدوارکننده و الهام‌بخش است

وی با بیان اینکه آینده هنر انقلاب امیدوارکننده و الهام‌بخش است افزود: هنرمند مسلمان عزت را از خدا می‌جوید و اعتقاد دارد آنچه که در نزد خدا اهمیت دارد و ماندگار می‌شود.

طرح‌ها و اقدامات تحولی پیش روی فرهنگ و هنر لرستان در سال جاری

اجرای طرح‌های جریان‌ساز و فاخر در قالب طرح شهید آوینی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اجرای طرح شهید آوینی به منظور تقویت بنیه فرهنگی شهرستان‌ها در سال جاری اشاره کرد و افزود: طرح‌های جریان‌ساز و فاخر که منجر به کادرسازی نیروهای انقلابی و تقویت انجمن های فرهنگی و هنری شوند در طرح شهید آوینی حمایت می‌شوند.

سال پرکار فرهنگ و هنر در لرستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه این اداره کل سال جاری سالی پر کار را با انجام طرح‌ها و اقدامات تحولی رقم خواهد زد، بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان سال ۱۴۰۳ چهره فعال‌تر و با اقدامات جدیدتری را در حوزه فرهنگ و هنر استان انجام خواهد داد و جشنواره‌های مختلف و مهمی در لرستان برگزار خواهد شد.

طرح‌ها و اقدامات تحولی پیش روی فرهنگ و هنر لرستان در سال جاری

وی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف شهرستان سلسله در حوزه فرهنگ و هنر گفت: امیدواریم بتوانیم با رویش‌های جدید و کشف استعدادهای نو پیوندی بین نسل گذشته و نسل جدید ایجاد کنیم در کادرسازی هنر انقلاب اسلامی بتوانیم موثر باشیم.

به گزارش ایبنا، در شب‌های ماه مبارک رمضان و با همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و جبهه فرهنگی انقلاب، کانون فرهنگی هنری مساجد، در ضیافتی با عنوان اندیشه، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه، پیشکسوتان و فعالان قرآنی و مساجد شهرستان‌های لرستان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد لرستان دیدار صمیمی دارند و به بیان دغدغه‌های خود می‌پردازند، شهرستان سلسله به عنوان، هشتمین شهر لرستان میزبان آخرین ضیافت بود که برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها