شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
کانون و کتابخانه‌ها دو بال برای ترویج کتاب‌خوانی در جامعه هستند

لرستان - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان این کانون و اداره کتابخانه‌های استان را دو بال برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه دانست‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خرم‌آباد، رضا داوری روز شنبه با همراهی جمعی از کارشناسان کانون پرورش فکری لرستان در بازدید از کتابخانه مرکزی خرم‌آباد و نشست با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان یکی از اهداف اصلی کانون را ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین کودکان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: این آمادگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد که با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به منظور اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و کتاب‌محور در طول سال و مناسبت‌های مختلف برگزار شود.

مدیر کل کانون لرستان افزود: امیدواریم با تعامل بیشتر بین دو دستگاه شاهد بالابردن سرانه مطالعه در بین کودکان و نوجوانان و خانواده باشیم.

وی بیان کرد: آشنایی و تبادل تجربیات بین دو دستگاه به منظور توسعه ترویج کتاب نقطه اشتراک کانون و اداره کتابخانه‌هاست و کانون پرورش فکری و اداره کل کتابخانه‌ها دو بال برای ترویج و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه هستند.

کانون و کتابخانه‌ها دو بال برای ترویج کتاب‌خوانی در جامعه هستند

در ادامه این نشست مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و کارکنان کانون در کتابخانه مرکزی گفت: انتقال دانش و آگاهی و تبادل تجربیات کارشناسان و مربیان کانون با کتابخانه باعث بالا رفتن سرانه مطالعه و حضور بیشتر کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در کتابخانه‌ها خواهد شد.

سیدسجاد راستخانه ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری بیشتر بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کتابخانه‌های عمومی استان شاهد اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی هنری و ادبی در استان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها