سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
۳۰ فروردین آخرین مهلت مسابقه داستان نویسی فصل مشارکت است

زنجان- دبیر جشنواره قلم زنجان گفت: مهلت شرکت در مسابقه داستان نویسی فصل مشارکت ۳۰ فروردین تمام می‌شود.

میثم صحبتلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: جشنواره داستان نویسی فصل مشارکت با هدف تعیین نقش دانش‌آموزان در رویدادهای مختلف کشوری و ملی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: موضوع محوری این جشنواره داستان نویسی انتخابات سال گذشته است که در سال جاری نیز مرحله دوم آن در استان زنجان برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره قلم استان زنجان گفت: موضوعات جشنواره شامل نقش دانش آموزان در مشارکت عمومی، برندگان واقعی مشارکت پرشور و نقش رای در موازنه قدرت ملی است.

وی گفت: همچنین دو موضوع مهم دیگر نیز در محورهای این جشنواره تعریف شده است که نقش انتخابات در پیشرفت کشور و تمثیلات انتخاباتی را شامل می‎‌شود.

صحبتلو افزود: این جشنواره در بخش‌های مکتوب شامل داستان کوتاه، نوشته خلاق، طنز نوشت و خاطره نویسی و آثار تجسمی در قالب نقاشی، طراحی و عکس و بخش رادیویی شامل پادکست برگزار می‌‎شود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه قلم جوان در استان زنجان در نظر دارد در مناسبت‌های مختلف نسبت به برگزاری مسابقات ادبی و هنری اقدام کرده و در همین راستا دانش‎‌آموزان مستعد را شناسایی و پرورش دهد.

دبیر جشنواره قلم استان زنجان با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از برگزاری این جشنواره‌ها گفت: این جشنواره ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر زنجانی رده سنی ابتدایی (۱۰ تا ۱۲ سال)؛ دانش‌آموزان دوره متوسطه اول (۱۳-۱۵ سال) و متوسطه دوم (۱۶-۱۸) سال برگزار می‌‎شود که در سال جدید نیز به دنبال برگزاری آن هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط