یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
کتابخانه سیار ماهنشان راننده نداشت/ امتیازی که از شهرستان سلب شد

زنجان- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: برخلاف اطلاعیه‌های منتشره؛ کسی داوطلب حضور به عنوان راننده برای کتابخانه سیار ماهنشان نشده است.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: کتابخانه سیار یک امکان فرهنگی مناسب برای کودکان و نوجوانان روستاها است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر؛ در شهرستان های زنجان، خدابنده و طارم کتابخانه سیار وجود دارد و پیگیری برای افزایش کتاب‌رسانی سیار در سطح استان در حال انجام است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از پیگیری‌های مسرانه این اداره کل برای استقرار کتابخانه سیار در ماهنشان بود، گفت: متاسفانه برخلاف اطلاعیه‌های منتشره؛ کسی داوطلب حضور به عنوان راننده برای کتابخانه سیار ماهنشان نشده است.

رضاخانی با اشاره به اینکه به علت نبود راننده این امتیاز از شهرستان ماهنشان سلب شد، افزود: هدف اداره کل برقراری عدالت فرهنگی در نقاط مختلف استان با بهره‌گیری از ظرفیت کتابخانه سیار بود که متاسفانه محقق نشد.

وی با بیان اینکه در سال جدید نیز بحث اختصاص کتابخانه سیار به شهرستان پیگیری خواهد شد، گفت: امیدواریم با نتیجه بخش بودن این پیگیری‌ها شاهد برخورداری این شهرستان از کتابخانه سیار باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط