سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از قم رفت

قم - طی حکمی از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به عنوان مدیرکل کانون استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حکمی امیرعلی عموزاده را به عنوان مدیرکل کانون استان تهران منصوب کرد.

حامد علامتی در بخشی این حکم با اشاره به شایستگی و تجربه‌های مدیرکل جدید، آورده است: مأموریت اصلی و محوری شما در این مسئولیت، رشد و پرورش ایمانی و فکری کودکان و نوجوانان آن استان است، در این عرصه، لازم است با عنایت به ظرفیت‌های فراوان آن استان و با پیگیری و ایجاد زمینه‌های لازم برای تقویت و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با مدارس، موسسه‌های همسو و تشکل‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، تلاش مضاعف و شبانه‌روزی داشته باشید. برنامه‌ریزی‌های مبتکرانه و جذاب و رصد مستمر وضعیت کودکان و نوجوانان آن استان و کشف دائمی نیازهای لحظه‌ای و فهم دقیق از کمبودهای این حوزه از مهم‌ترین نکته‌هایی است که همواره مورد توجه قرار دهید.

از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی امیرعلی عموزاده می‌توان به مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های قم و سمنان، مدیرکلی کتابخانه‌های استان سمنان، مدیرکلی سازمان ملی جوانان استان سمنان اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها