چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
«مبانی فرم فیلم؛ ارتباط دید فووال با مبانی هنرهای بصری» به چاپ دوم رسید

کتاب «مبانی فرم فیلم؛ ارتباط دید فووال با مبانی هنرهای بصری» نوشتهٔ محمدحسین نیرومند در نوبت اول ۱۳۹۹ و در نوبت دوم زمستان ۱۴۰۲ در ۱۶۸ صفحه از انتشارات کتاب‌سرای میر دشتی منتشر و وارد بازار کتاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «مبانی فرم فیلم؛ ارتباط دید فووال با مبانی هنرهای بصری» نوشتهٔ محمدحسین نیرومند در نوبت اول ۱۳۹۹ و در نوبت دوم زمستان ۱۴۰۲ در ۱۶۸ صفحه از انتشارات کتاب‌سرای میر دشتی منتشر و وارد بازار کتاب شد.

این کتاب با موضوع سینما و مبانی فرم های موجود در فیلم گردآوری شده است و نویسنده در این کتاب قصد بر این داشته است تا منشأ فیزیولوژیک شناختی برخی از قواعد سینما را بشناساند و تلاش داشته به مخاطب بفهماند بسیاری از قواعد هنری تنها وقتی شکسته می‌شوند که پای اقتضائات داستانی در میان باشد.

کتاب «مبانی فرم فیلم؛ ارتباط دید فووال با مبانی هنرهای بصری» کتابی است برای آگاهی و بالابردن سطح دانش مخاطب برای شناخت و قواعد فرم و مبانی فیلم در سینما. این کتاب به مخاطب کمک می‌کند فرم های اصولی را در سینما بهتر بشناسد و بهتر و درست از آن‌ها استفاده کند.

کتاب «مبانی فرم فیلم؛ ارتباط دید فووال با مبانی هنرهای بصری» برای هنرجویان سینما و سینماگران همچنین علاقه‌مندان به ساختارهای سینمایی، فرم و محتوا مناسب و قابل‌استفاده می‌باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها