سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
کتاب «هفتمین سالانهٔ عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران» منتشر شد

کتاب «هفتمین سالانهٔ عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران» با مقدمه‌ای معرفی شورای سیاست‌گذاری و هیئت داوران در نوبت اول زمستان ۱۴۰۲ با ۳۵۰ نسخه از انتشارات توالی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «هفتمین سالانهٔ عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران» با یادداشت محمد ستاری، پیشگفتاری از مهران مهاجر و هادی آذری به‌عنوان مدیرگروه هنرهای تصویری و در ادامه سخنی از دبیر علمی، معرفی شورای سیاست‌گذاری و هیئت داوران در نوبت اول زمستان ۱۴۰۲ با ۳۵۰ نسخه از انتشارات توالی منتشر شد.

کتاب «هفتمین سالانهٔ عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران» به‌عنوان یادبودی از چهلمین سالگرد تأسیس رشته عکاسی در دانشگاه تهران گردآوری شده است.

این کتاب با موضوع عکاسی و هنرمندی دانشجویان عکاس دانشگاه تهران برای ماندگاری این هنر و به ثبت رساندن آثار ماندگار با توضیحات منحصربه‌فرد هر اثر منتشر شده است.

کتاب «هفتمین سالانهٔ عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران» برای هنرجویان و هنروران عکاسی و افرادی که علاقه‌مند به این حوزه هستند مناسب است. همچنین افرادی که به دنبال تحلیل و بررسی‌های تجسمی در هنر عکاسی هستند می‌تواند منبع قابل‌ارائه و مناسبی نیز باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها