سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم در کانون‌های مساجد منتخب زنجان

زنجان- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان؛ جلسات تفسیر قرآن کریم در کانون‌های منتخب برگزار می‌شود.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۳۷۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان زنجان فعال است که به مناسبت ماه رمضان برنامه‌های این مراکز فرهنگی از امروز آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طول ماه مبارک رمضان با محوریت قرآن و عترت برگزار می‌شود که در همین راستا هریک از کانون‌های فرهنگی و هنری میزبان چند برنامه شاخص در ماه رمضان خواهند بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن، مراسم جزء خوانی و تلاوت قرآن کریم، محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر و احکام در طول ماه مبارک رمضان اضافه کرد: اجرای طرح سفره کریمانه در قالب اطعام نیازمندان از دیگر برنامه های این کانون ها در ایام ماه مبارک رمضان است.

اسلامی همچنین از برگزاری جلسات جزءخوانی قرآن کریم در کانون‌های روستایی خبر داد و افزود: این جلسات با حضور مربیان قرآنی به صورت روزانه برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری جلسات تفسیر قرآن کریم در کانون‌های فرهنگی و هنری منتخب خبر داد و گفت: همچنین طرح تلاوت نور و توزیع قرآن بین کانون‌های مجری این طرح و برگزاری دوره‌های آموزش علوم قرآنی از جمله برنامه‌های کانون های فرهنگی - هنری مساجد نیز از دیگر برنامه‌هایی است که همزمان با ماه رمضان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط