یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
استاندار فارس از مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور بازدید کرد

فارس- محمدهادی ایمانیه استاندار فارس به همراه محسن پاپری زارعی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس، مستفیضی مدیرعامل موسسه خیریه امیرالمومنین (ع) و سید مهدی موحد مشاور استاندار در امور هنری، از مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، در این بازید دو ساعته استاندار فارس به همراه هیئت همراه از بخش‌های مختلف مدیریت اسناد و کتابخانه ملی بازدید کردند و در جریان فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام گرفته در حوزه اسناد دولتی و خاندانی، فعالیت‌های واحد کتابخانه، آرشیو ملی هنر، موزه فرهنگ مردم فارس و دیگر بخش‌ها قرار گرفتند.

در ادامه روح الله منوچهری مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور (شیراز) گزارش کاملی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در مدیریت اسناد و کتابخانه ملی از آغاز تا کنون ارائه کرد.

استاندار فارس ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته از سوی کارکنان برای ارائه خدمات مطلوب به مخاطبان، اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد رسیدن به اهداف و انجام وظائف که در طول یک سال گذشته انجام شده است با شتاب بیشتری ادامه یابد.

در پایان محمدهادی ایمانیه ضمن تاکید بر همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی استان برای ارسال اوراق راکد به سازمان اسناد، خواستار اهدای اسناد در اختیار خانواده های استان فارس به این مرکز برای حفظ و نگهداری این اسناد برای آیندگان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها