سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
برپایی نمایشگاه کتاب در امامزاده عبدالله شهرستان بافق / اجرای کاروان قرآنی در بافق

یزد - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و کاروان قرآنی به عنوان دو ویژه برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در شهرستان بافق است.

محمدباقر قائمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و ادبی همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان بافق گفت: ما در شهرستان بافق ویژه برنامه‌های مختلفی را با همکاری نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مذهبی شهرستان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: دو ویژه برنامه ما در این ایام شامل برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان بافق و اجرای کاروان قرآنی و محفل انس با قرآن در شهرستان بافق است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق بیان کرد: نمایشگاه کتاب شهرستان بافق از امروز تا ۲۳ بهمن ماه در محل امامزاده عبدالله (ع) شهرستان بافق برگزار می‌شود.

قائمی گفت: در این نمایشگاه بیش از چهار هزار جلد و بیش از یک هزار عنوان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برپا شده است.

وی ادامه داد: همچنین برپایی کاروان قرآنی در این ایام به عنوان ویژه برنامه دیگر ما است که با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان در مساجد اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق افزود: این برنامه هر شب در یک مسجد اجرا می‌شود و قاریان برتر استانی و شهرستانی به قرائت قران می‌پردازند.

قائمی گفت: برگزاری همایش پیاده‌روی با پخش زنده از شبکه یزد، مراسم جشن انقلاب، مسابقات کتابخوانی و… از جمله برنامه‌های دیگر ما است که در شهرستان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط