دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
نمایشگاه بزرگ کتاب در بهاباد گشایش یافت

یزد- نمایشگاه کتاب در سومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی بهاباد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نمایشگاه کتاب با حضور فرماندار شهرستان بهاباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی دیگر از مسؤولان و علاقمندان به کتاب در محل سالن مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی بهاباد افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب بهاباد با ۳ هزار عنوان کتاب در ۴۰ هزار جلد با موضوعات دفاع مقدس و مدافعان حرم، ادبیات، تاریخ، کودک و نوجوان، مذهبی، روانشناسی، تربیتی و … تا ۱۸ بهمن ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی با تخفیف ۴۰ درصدی میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

فرماندار شهرستان بهاباد، در آیین گشایش این نمایشگاه ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه بیان کرد: خوشبختانه شاهد رویدادهای خوبی در حوزه کتاب و کتابخوانی هستیم و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دسترسی کودکان و نوجوانان را به کتاب‌های خوب آسان می کند.

علیرضا تیموری یادآور شد: از مدیران مدارس و مسؤولان ادارات انتظار می رود در قالب بسته های تشویقی دانش آموزان، کارمندان و خانواده ها را به بازدید از نمایشگاه کتاب سوق دهند و بین آنها و کتاب انس و الفت ایجاد کنند.

ارائه محصولات فرهنگی همچون بازی‌های فکری کودکان و نوجوانان و بسته‌های کمک آموزشی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری ملا عبدالله بهابادی دایر و آماده میزبانی از تمام علاقمندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط