یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲
دانشگاه شیراز میزبان آیین پایانی دومین جشنواره شهید آوینی

فارس- معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز از برگزاری آیین پایانی دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی به‌میزبانی دانشگاه شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، حامد تقوایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در این رویداد که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مسؤولان استان و دانشگاهیان سراسر کشور به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد، ضمن معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره، از نفرات برتر جشنواره تقدیر می‌شود.

وی در ادامه به جزئیات برنامه‌های این سه روز پرداخت و گفت: در نخستین روز این رویداد، عصر سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه (ساعت ۱۷)، محفل قرآنی ادبی جشنواره شهید آوینی، با حضور قاری و حافظ بین‌المللی قرآن کریم، استاد حمید شاکرنژاد و ابتهال خوان برجسته قرآنی، استاد حسن خانچی و شعرخوانی و داستان‌خوانی جمعی از شاعران و نویسندگان برجسته استانی در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می‌گردد که ورود برای عموم علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز خبر داد: برگزیدگان مرحله اول قرآنی دومین جشنواره شهید آوینی، روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه، به‌صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برگزیده‌ی آن در آیین پایانی جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی ادامه داد: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و آیین تقدیر از برگزیدگان این جشنواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه (ساعت ۹ تا ۱۲)، با ویژه‌برنامه‌هایی چون «جشن پیروزی عملیات وعده صادق» و اجرای زنده آثار هنری و هنرنمایی هنرمندان برجسته کشور ازجمله اجرای نقاشی با شن ازسوی خانم فاطمه عبادی، اجرای قطعه «قاسم هنوز زنده است» با حضور غلامرضا صنعتگر و هنرنمایی مهران رحمانی و گروه‌های همسرایی مشکات و نورا در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

تقوایی خبر داد: نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز همزمان با آیین پایانی این دور از جشنواره در کنار تالار فجر دانشگاه شیراز برپا خواهد شد.

به‌گفته معاون فرهنگی دانشگاه شیراز در آیین پایانی این جشنواره از کتاب آثار منتخب دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز رونمایی خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به کانال جشنواره شهید آوینی در ایتا به نشانی https://eitaa.com/avinifestival مراجعه کنند.

به گزارش ایبنا؛ آیین پایانی دومین جشنواره شهید آوینی به‌همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز باحمایت اداره‌کل سازمان امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم برگزار شده است؛ در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت در شیراز، سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها