سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
چاپ سوم «تیر عکاسانه؛ زندگی و آثار هانری کارتیه برسون»

کتاب «تیر عکاسانه؛ زندگی و آثار هانری کارتیه برسون» نوشتهٔ کلمان شرو، و ترجمهٔ بهاره احمدی در زمستان ۱۴۰۲ از انتشارات حرفه هنرمند به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ کتاب «تیر عکاسانه؛ زندگی و آثار هانری کارتیه برسون» نوشتهٔ کلمان شرو، و ترجمهٔ بهاره احمدی در زمستان ۱۴۰۲ از انتشارات حرفه هنرمند به چاپ سوم رسید. این کتاب با تمرکز بر عکاسی تخصصی برای علاقه‌مندان به این حوزه گردآوری شده است.

«تیر عکاسانه» در سال ۱۳۹۱ برای اولین‌بار با تعداد صفحات ۱۹۲ منتشر و زمستان امسال برای سومین بار وارد بازار کتاب شد.

کلمان شرو به‌عنوان نویسنده این کتاب در فصول اول علاوه بر معرفی سیر زندگی و آثارش در حوزه عکاسی به سیر تحول عکاسی خبری از زمان تأسیس آن تا کارکردهایش در مشاغل و با نگاه تخصصی زیبایی‌شناسانه عکاسی را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

کتاب «تیر عکاسانه» اگر چه یک اثر هنری و تخصصی با موضوع عکاسی است؛ اما به‌عنوان زندگینامهٔ هنرمند عکاس معروف هم شناخته می‌شود.

این کتاب به‌عنوان یک کتاب جامع ضمن موضوع عکاسی با تفاسیر و تحلیل آثار کلمان شرو و بیانات هنرمندانی است که نسبت به آثار وی نظر داشته‌اند. همچنین کتاب حاضر با ترجمه روان و ساده، برای علاقه‌مندان به آثار شرو و حوزه عکاسی تخصصی مناسب و قابل استفاده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها