سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
نمایشگاه کتاب و مطبوعات در ایجرود دائر شد

زنجان- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود گفت: به مناسبت دهه فجر؛ نمایشگاه کتاب و مطبوعات در شهرستان ایجرود دائر شد.

احسان پیشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: نمایشگاه کتاب مناسبتی تا پایان دهه فجر دائر خواهد بود و کتاب‌های متنوعی در آن عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۲۱ بهمن دائر خواهد بود، افزود: بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ عصر برای عموم آزاد است و و کتاب‌ها با تخفیف ارائه می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود همچنین از برپایی نمایشگاه وقایع نگاری انقلاب در همین محل خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۷۰ نسخه از روزنامه های اطلاعات و کیهان که پر شکوه‌ترین لحظات تاریخ معاصر ایران و لحظه‌های ناب انقلاب ۵۷ که در ماه‌های دی، بهمن و اسفند چاپ شده را در معرض دید عموم قرار گرفته شده است.

پیشکاری ادامه داد: در این نمایشگاه به زبان مطبوعات روایت روزهای خون و قیام و دلاور مردی‌های مردان و زنان آن دوران به منظور آشنایی نسل جوان امروز با نظام حاکم بر روزهای انقلاب انجام شده است.

وی تصریح کرد: از اهداف برگزاری این نمایشگاه شناساندن رسالت عظیمی است که روزنامه‌ها، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران در ایام انقلاب داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط