چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
برپایی نمایشگاه کتاب بوکان با تخفیف ۵۰ درصدی در این شهرستان

آذربایجان‌غربی - مدیر انتشارات «زانکو» استان آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه کتاب بوکان با بیش از ۶۳ هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف به مدت ۲۱ روز در این شهرستان برپا شده است.

حامد قدرتی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: در این نمایشگاه بیش از ۶۳ هزار جلد کتاب در ۸ هزار عنوان کتاب به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین نمایشگاه کتاب در سال‌جاری برپا شده است، افزود: تلاش‌ها برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و فرهنگ مطالعه در شهرستان ادامه خواهد داشت.

قدرتی ادامه داد: ناشران سراسری میلکان، مروارید، چشمه، نگاه، باران خرد، آتیسا، آذر میدوخت، نیک فرجان، ندای معاصر، یوشیتا، شاهدخت و ناشران بومی زانکو، مانگ، خانی، کردستان، راژه، مادیار در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

وی افزود: همچنین تا به امروز در شهرهای تکاب، شاهین دژ، میاندوآب، پیرانشهر، مهاباد، بوکان و سردشت نمایشگاه کتاب برپا کردیم.

مدیر انتشارات زانکو استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: کتاب‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه موضوعاتی از قبیل رمان، روانشناسی، تاریخی، فلسفی، هنری، اقتصادی، ادبی، آموزشی و کودک و نوجوان را شامل است.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب بوکان در گالری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان همه روزه تا ۳۰ آبان ماه برای بازدید عموم مردم دایر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها