یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
نمایشگاه کتاب تخصصی ایثار و شهادت در ابهر دائر شد

زنجان- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت؛ نمایشگاه تخصصی کتاب با همین موضوع در این شهرستان دائر شد.

ابوالفضل زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد توجه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرای برنامه‌های فرهنگی در این حوزه است.

وی با اشاره به برگزاری شب خاطره و یادواره‌های شهدا به منظور تبیین رشادت‌های دفاع مقدس بیان کرد: همچنین برای استفاده بیشتر از این فضا نمایشگاه‌های مختلف با موضوع ایثار و شهادت در شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ابهر از برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع تخصصی ایثار و شهادت در ابهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از چهارم آذرماه در شهرستان دائر شده است.

زمانی محل برگزاری این نمایشگاه را بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهر اعلام کرد و افزود: این نمایشگاه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ دایر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه تخصصی کتاب‌های مربوط به ایثار و شهادت شامل کتاب‌های رزمندگان و شهدای ابهر، معرفت شناسی ایثار و شهادت، ایثار و شهادت در گذر تاریخ، ایثار و شهادت در هنر و ادبیات، ایثار و شهادت از نگاه حقوقی، ایثار و شهادت دیدگاه فرهنگی و اجتماعی، یثار و شهادت در منابع دینی، کتب مرجع و خواندنی با موضوع ایثار و شهادت در معرض دید عموم قرار داده است و با تخفیف ارائه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط