شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
برگزاری مسابقه شعر و داستان کوتاه در خرمدره

زنجان- رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: به مناسبت دهه فجر؛ مسابقه شعر و داستان کوتاه در خرمدره برگزار می‌شود.

ابراهیم رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان بر لزوم حفظ و بزرگداشت شعائر و مقاطع مهم تاریخ انقلاب و نظام اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان همگام با سایر نهادها اقدام به برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی با هدف بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر کرده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین برنامه‎های این سازمان برگزاری جشنواره فرهنگی در خرمدره است، گفت: این جشنواره در قالب شعر، داستان کوتاه، دلنوشته و متن ادبی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان افزود: بر این اساس علاقه‌مندان باید آثار خود را با موضوع دهه فجر در قالب‌های تعیین شده به کانون بسیج خرمدره تحویل دهند.

رستمخانی با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و محدودیتی ندارد، ادامه داد: به نفرات برتری که در هریک از این بخش‌ها بهترین آثار را ارسال کرده باشند، جوایزی اهدا خواهد شد.

وی افزود: اجرای مسابقات کتابخوانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی هنری، برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی و جلسات تبیینی، اجرای جنگ‌های شادی و جشن، برگزاری مسابقه و نمایشگاه عکس، خوشنویسی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه فجر است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: برگزاری ایستگاه‌های هنری (خوشنویسی، نقاشی، سرود، عکس و پوستر، نقاشی روی چهره کودکان و…) در مسیر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، برگزاری مسابقه بزرگ کاردستی خلاق با موضوع پرچم زیبای ایران نیز از سایر برنامه‌هایی است که در دهه فجر اجرا می‌شود.

رستمخانی به سایر برنامه‌های این سازمان اشاره کرد و افزود: طبق برآورد صورت گرفته از ابتدای امسال ۴ یا ۵ جشنواره در سطح ملی در استان زنجان برگزار شده است و خوشبختانه استقبال از آن هم مطلوب بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط