سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
برگزاری نشست کتابخوان به مناسبت دهه فجر در سلطانیه

زنجان- همزمان با دهه فجر نشست کتابخوان و محافل ادبی و کارگاه آموزشی نویسندگی در سلطانیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، همزمان با فرا رسیدن دهه فجر؛ برنامه‌های متعددی از سوی کتابخانه‌های عمومی ارائه شده است که از مهمترین آنها برگزاری نشست کتابخوان با حضور نویسندگان و اعضای کتابخانه‌های عمومی است.

از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای سرودهای مختلف انقلابی، محافل ادبی، نشست‌های کتابخوان، جشن میلاد و انقلاب، کارگاه‌های آموزشی، نمایشنامه خوانی خواهد بود.

کتاب نماز کله گنجشکی رونمایی شد

در راستای تبیین و تشریح آثار نماز در زندگی به ویژه کودکان و نوجوانان؛ کتاب نماز کله گنجشکی در زنجان رونمایی شد.

از طرفی با توجه به اینکه یکی از دغدغه های بسیاری از مادران و پدران محترم، تربیت دینی کودکانشان بود؛ نویسندگان زنجانی بر آن شدند که کتابی در این حوزه تالیف کنند؛ مطالب این کتاب به دنبال یک روش موثّر برای جذب کودکان به آموزه‌های دینی است.

کتابخانه‌ها از حالت سنتی خارج شده است

به گفته معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان امروزه کتابخانه‌های عمومی به باشگاه فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده و از فضای سنتی دور شده‌اند.

بر همین اساس برنامه‌های متنوع و جدیدی با رویکرد نوین در کتابخانه‌های عمومی اجرا می‌شود که شمار آنها بیش از ۶۰ مورد است.

اسامی هنرمندان راه یافته به جشنواره هنری فجر مشخص شدند

جشنواره هنری و تجسمی فجر از هشتم تا ۱۲ بهمن ماه در فرهنگسرای امام خمینی (رره) برگزار خواهد شد.

بر این اساس مهدی الماسی در رشته عکاسی از زنجان، فردین نظری در رشته عکاسی از ابهر، میثم یعقوبی در رشته پوستر از زنجان، فاطمه موسوی در رشته نقاشی خط از زنجان، سید جمال ناصری در رشته خوشنویسی و تذهیب از زنجان، آزاده اشتری در رشته نقاشی از زنجان، تقی بیات در رشته کاریکاتور از زنجان، نیلوفر محمودیان در رشته حجم سازی از زنجان، زهرا نبئی در رشته تصویر سازی از ابهر و لی لی فرهادی در رشته گرافیک از زنجان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط