دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
۲ کتاب در شیراز رونمایی شد

فارس- کتاب‌های «خاله فام» و «هفت داستان غم انگیز» جدیدترین تالیفات «فاطمه بهمنی» بانوی نویسنده و پژوهشگر است که با حضور اساتید دانشگاه، هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان برگزار شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، حسین علیان مدیر مرکز توسعه آموزش‌های نوین ایران عصر یکشنبه در این رویداد فرهنگی، فاطمه بهمنی را الگویی برای پژوهشگری و نویسندگی بانوان در میانسالی و بالاتر معرفی کرد و نویسندگی را ابزاری درمانگر برای خود و جامعه دانست و آن را استحکام بخش و پیوند دهنده نسلها تبیین و از تلاش این بانوی کارآفرین تجلیل و تقدیر کرد.

نور محمد جرسه از پیشکسوتان علمی و فرهنگی، آرش نصیرزاده مدیر نشر فرنام و… نیز از دیگر سخنرانان برنامه بودند که به ایراد مطالبی در خصوص اهمیت کتاب نگاری و سیر مطالعاتی پرداختند.

کتاب خاله فام

در ادامه فاطمه بهمنی که با عنوان هنری «خاله فام» هم شناخته می‌شود در مراسم رونمایی کتاب خود با عنوان «توکل به خداوند»، تلاش صبورانه و حمایت بی دریغ فرزندانش را از مهم ترین عوامل موفقیت خود در این مسیر دانست.

به گزارش ایبنا؛ قبلاً هم کتاب زندگینامه و مستند زندگی وی به بازار عرضه شده بود. این بانوی هنرمند در چند فیلم سینمایی نیز به ایفای نقش پرداخته و همچنین از حامیان جشنواره های کتاب کودک و نوجوان بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها