شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
مشتاقانه آماده‌ام تا جان ناقابل خود را فدا کنم

هر برگ زرینی از وصایای شهدا، تاریخ تحول فکری انقلاب اسلامی را در عرصه رویارویی نهایی جبهه حق علیه باطل بیان می‌کند و بسان قطب‌نمایی است که سمت و سوی جریان تمدن‌ساز اسلامی را نشانمان می‌دهد. آنچه در ادامه می‌خوانید، وصایای دلسوزانه شهدای مدافعان حرم نسبت به فضای غبارآلود زمانه و گرفتاری‌های آن‌ است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «وصیت‌نامه شهدای مدافعان حرم» از اداره کل اسناد و انتشارات (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و ویراسته نسرین خادمی خالدی است و نشر شاهد آن را منتشر کرده است. آنچه در ادامه می‌خوانید وصیت‌نامه شهید محمد مرادی (بیست و هفتم ۱۳۵۹ - دهم مرداد ۱۳۹۵) است.

خدا را شاکرم که به این بنده رحم نمود و مورد لطف و عنایت خود قرار داد و این موقعیت را فراهم نمود تا من به وظیفه خود عمل کنم. حالا که ائمه‌اطهار (علیهم السلام) و حضزت زینب (سلام‌الله‌علیها) مرا برای دفاع از حریم اهل‌بیت پذیرفته‌اند و من به چنین افتخاری نائل شده‌ام با تمام وجود و مشتاقانه آماده‌ام تا جان ناقابل خود را فدای آنها کنم. هدا را شکر می‌کنم که عشق علی (علیه‌السلام) و ائمه‌اطهار را در وجود من قرار داد و چنین نعمت بزرگی را به من عطا نمودو دوستان و همکاران باید شاکر چنین نعمتی باشیم که ما را در چنین کشوری قرار داد که از هر نظر ممتاز باشیم.

اگر می‌خواهیم این امنیت و ثبات برقرار باشد، باید گوش به فرمان ولی‌فقیه خود یعنی امام خامنه‌ای باشیم و با تمام وجود از ایشان حمایت کنیم و با تمام توان در مقابل استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل بایستیم و زیر بار ظلم و زیاده‌خواهی آنان نرویم، ما شیعه علی (علیه‌السلام) هستیم و غیرت داریم نباید بگذاریم هرگز کشورمان بازیچه دست آنان قرار گیرد، مکتب ما مکتب امام حسین (علیه‌السلام) است و ما وارث و فرزندان نسل عاشورائیم و باید یاور مظلومان در هر کجای دنیا باشیم ما فریاد آزادی‌خواهی را سر می‌دهیم و هرجا مظلومی به کمک احتیاج داشت به کم کاو می‌شتابیم.

ما از مردن نمی‌هراسیم و اجازه نمی‌دهیم تکفیری‌های پلید به نیت شیطانی خود دست پیاد کنند همانطوری که مولایمان علی (علیه‌السلام) آنها را در خوارج ریشه‌کن کرد، با امید خدا و صاحب و آقایمان امام زمان (عج) نسلشان را از روی زمین ریشه‌کن خواهیم کرد و آخرین دعایم، اللهم عجل لولیم الفرج.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط