شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
رهبر عزیز را فراموش نکنید

هر برگ زرینی از وصایای شهدا، تاریخ تحول فکری انقلاب اسلامی را در عرصه رویارویی نهایی جبهه حق علیه باطل بیان می‌کند و بسان قطب‌نمایی است که سمت و سوی جریان تمدن‌ساز اسلامی را نشانمان می‌دهد. آنچه در ادامه می‌خوانید، وصایای دلسوزانه شهدای مدافعان حرم نسبت به فضای غبارآلود زمانه و گرفتاری‌های آن‌ است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «وصیت‌نامه شهدای مدافعان حرم» از اداره کل اسناد و انتشارات (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و ویراسته نسرین خادمی خالدی است و نشر شاهد آن را منتشر کرده است. آنچه در ادامه می‌خوانید وصیت‌نامه شهید سجاد مرادی (بیست و هشتم دی ۱۳۶۱ - شانزدهم آذر ۱۳۹۴) است.

بسم رب الشهدا و الصدیقین

مرگ پلی است به سوی جهان ابدیت و ان‌شاءالله این پل با شهادت رقم بخورد. صبر در مصیبت اجر عظیم الهی را دارد، در مصیبت‌ها فقط برای امام حسین (ع) گریه کند.

دو روز روزه بدهکارم. یک سال از مالم برای روزه و نماز صرف شود. یک‌سوم مال قانونی بنده را صرف ایتام هیئت‌های سیدالشهدا (ع)، فقرا و امور خیریه صرف شود. در قبرم تربت سیدالشهدا بگذارید، شب اول قبر نماز وحشت، زیارت عاشورا فراموش نشود.

از همه اقوام، دوستان و آشنایان طلب حلالیت دارم. پدر و مادر عزیز، هیچ وقت نتوانستم خدمتی به شما بکنم حلالم کنید. همسر عزیزم که همیشه رنج داده‌ام شما را، حلالم کنید.

فرزند عزیزم را به درس خواندن، تقوای الهی، نماز و حجاب توصیه می‌کنم. حلالم کن. خواهرانم و برادرانم حلالم کنید. رهبر عزیزم را که راه امام عصر (عج) را ادامه می‌دهد فراموش نکنید و یاریش نمایید. از هجدهم تیر ۱۳۹۴ به بعد خمس مالم را حساب کنید. در صورت امکان آشنایان یک روز برایم نماز قضا بخوانند. بدهکاری‌هایم در سررسید موجود است. وکیل پدرم می‌باشد. (در کلیه امور پولی)

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها