پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
اولین کتابسرای مشهد افتتاح خواهد شد

خراسان‌رضوی – اولین کتابسرای مشهد با ۱۰۰ هزار عنوان کتاب، با محوریت رویدادهای بومی و محله‌محور و با مشارکت و مدیریت نوجوانان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، هم‌زمان با خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (ع)، اولین کتابسرای مشهد با ۱۰۰ هزار عنوان کتاب در فضایی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با محوریت رویدادهای بومی و محله‌محور جمعه هشتم دی‌ماه افتتاح خواهد شد.

 

اولین کتابسرای مشهد افتتاح خواهد شد

مدیریت این کتابسرا که «شعبه سوم بانک کتاب بهار» است به عهده جوانان دهه ۸۰ خواهد بود تا نوجوانان در فضایی فرهنگی با مسئولیت‌پذیری و ایده‌پدازی آشنا شوند.

این مجموعه که پایگاهی اجتماعی فرهنگی، محله‌محور و مبتی‌بر رویدادهای محلی است با مشارکت نوجوانان قرار است به صورت مکرر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی متنوعی را برگزار کند.

همچنین اینکه سومین شعبه از بانک کتاب بهار، نگاهی محلی به منطقه قاسم‌آباد خواهد داشت تا نوجوانان به هویت محلی خود اهمیت بدهند.

به گزارش ایبنا؛ شعبه ۱ «بانک کتاب بهار» واقع در قاسم آباد چهارراه ورزش، به علت افزایش بی‌سابقه قیمت کتاب و با هدف بازچرخانی بیشتر کتاب و کمک به اقتصاد خانواده به کتاب‌های کارکرده اختصاص پیدا کرده است. شعبه۲ «بانک کتاب بهار» که در بولوار الهیه، الهیه ۱۵ است با مساحت ۸۰۰ متر به فروش مجازی کتاب اختصاص دارد و شعبه ۳ «بانک کتاب بهار» به عنوان کتابسرای بهار نیز جمعه هشتم دی‌ماه ساعت ۱۸ در برج ایلمای مشهد واقع در چهارراه ورزش افتتاح خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها