شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
منتخبان جایزه فرهنگی هنری شهید منصوب معرفی شدند

خراسان‌رضوی – منتخبان پنجمین دوره جایزه فرهنگی و هنری شهید منصوب که با هدف جریان سازی فکری و معنوی در میان هنرمندان برگزار می‌شود، در زادروز این شهید معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، معرفی منتخبان پنجمین دوره «جایزه فرهنگی و هنری شهید منصوب» هم‌زمان با زادروز این شهیدهنرمند با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان برگزار شد. محمد حسین زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این باره گفت: با ابتکار هوشمندانه خانواده شهید منصوب، با هدف جریان سازی فکری و معنوی در میان هنرمندان استان، سالانه هم‌زمان با زادروز این شهید والامقام، مسابقه فرهنگی و هنری با تاکید بر تولید محتوای موضوع دفاع مقدس، مقام شهدا و ارزش های متعالی شهادت، برگزار می شود.

وی افزود: امسال نیز به میزبانی خانواده معزز شهید مهدی منصوب، این اتفاق فرهنگی رقم خورد که شاهد پنجمین دور از این رویداد بودیم.

احمد منصوری نژاد، مشهور به احمد منصوب، برادر این شهید بزرگوار نیز در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه، توضیح داد و گفت: هیئت انتخاب پنجمین دوره این جایزه، شش نفر را برای دریافت جایزه شهید منصوب معرفی کرد که بر این اساس «محمود بازدار» طراح گرافیک و تولیدکننده آثار گرافیکی متعدد در واکنش به بلوای ۱۴۰۱ و طوفان الاقصی، «محمد جهان پا» کارگردان نمایش‌های «علیرضا» و «نوری در نیمروز» با موضوع زندگی و سیره شهید عاصمی و شهید شوشتری، «نعمت الله سرگلزایی» کارگردان مستند «مادر» درباره شهید سید محمد حامد مسکون، «محمد حکم آبادی» نویسنده کتاب «عملیات احیا»، «هاشم مسعودی» و «مجتبی احسانی» تهیه کنندگان گروه هنری شمسه و تولیدکنندگان آثار ویدیویی و تصویری متعدد در حوزه انقلاب و مقاومت و «اکرم سادات میر توانا» تصویرساز و خالق تصویرسازی پرده نقالی روایت زندگی و مبارزات حاج قاسم سلیمانی، برای دریافت جایزه معرفی شدند.

جایزه فرهنگی هنری امسال شهید منصوب برای بزرگداشت و تقدیر از مقام هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت و انقلاب اسلامی، از سوی خانواده شهید منصوب به تهیه کنندگان گروه شمسه، هاشم مسعودی و مجتبی احسانی، تعلق گرفت.

‏ به‬ گزارش ایبنا؛ جایزه فرهنگی و هنری شهید مهدی منصوب رویدادی مردمی است که با ابتکار خانواده شهید برای تجلیل از آثار هنری برتر در حوزه انقلاب و دفاع مقدس اهدا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها