دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
همایش «فلسطین سرزمین پایدار» برگزار می شود

خراسان‌رضوی- همایش «فلسطین سرزمین پایدار» به همت سازمان کتابخانه‌های رضوی، با همکاری سازمان علمی و فرهنگی و معاونت بین الملل آستان قدس رضوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در یکصد و هشتاد و هفتمین برنامه سه‌شنبه‌های علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، همایش «فلسطین سرزمین پایدار» را در راستای اندیشه گفتمانی «عدالت برای همه ظلم به هیچ کس» ذیل هشتمین پیش نشست بین‌المللی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌کند.

این مراسم با همکاری سازمان علمی و فرهنگی و معاونت بین الملل آستان قدس رضوی روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۱ در تالار قدس کتابخانه مرکزی رضوی برگزار می‌شود.

در همایش فلسطین سرزمین پایدار، خالد قدومی؛ نماینده جنبش حماس فلسطین در ایران، سخنرانی خواهد داشت.

در ادامه این همایش، مخاطبان از سخنان عباس خامه یار معاون دانشگاه ادیان و مذاهب و کارشناس مسائل غرب آسیا بهره‌مند خواهند شد.

اجرای سرود حماسی، پخش تیزر و امضای طومار از سوی کارکنان آستان قدس رضوی و اهدای آن به نماینده حماس از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

در حاشیه این همایش سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی نمایشگاهی متشکل آثار موزه‌ای منتسب به بیت‌المقدس، اسناد، مطبوعات، منابع مطالعاتی، پوسترهای اینفوگرافی پیرامون تاریخچه غصب سرزمین‌های اشغالی را برگزار کرده است.

این برنامه از طریق https://www.aparat.com/aqr-ir/live برای علاقه مندان قابل دسترسی خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها