شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
«طوفان واژه‌ها» در مشهد برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی- رویداد بزرگ مردمی با حضور هنرمندان و شاعران بین‌المللی در حمایت از مردم مظلوم غزه با عنوان «طوفان واژه‌ها» در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، رویداد بزرگ مردمی با حضور هنرمندان و شاعران بین المللی از کشورهای ایران، بحرین و سوریه در حمایت از مردم مظلوم غزه متشکل از برنامه‌های متنوع هنری و ادبی همچون شب شعر، نقاشی‌دیواری توسط استاد میری، نقاشی کودکان، اجرای سرود حماسی در میدان فلسطین مشهد برگزار می‌شود.

حامدعسکری، علی فردوسی، مهدی جهاندار، احمد بابابی، سیدفضل الله قدسی، سیدحسین سیدی، محمدرضا یعقوبی آل، مصطفی جلیلیان مصلحی، محمدجواد منوچهری، سید ابوالفضل مبارز، مسعود یوسف پور و راضیه رجایی همراه با شاعران عرب‌زبانی همچون کامل اسماعیل از سوریه و ظافر العلاوی و النا لاویان از کشور بحرین در این مراسم به شعرخوانی در حمایت از مردم مظلوم غزه خواهند پرداخت.

شب شعر این مراسم روز یکشنبه ۱۴ آبان ساعت ۱۸ الی ۲۱ در محل میدان فلسطین دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه السلام، سالن شهید سلیمانی و همچنین در عرصه میدان فلسطین نیز سایر رویدادهای جنبی نیز برپا خواهد شد.

رویداد بزرگ مردمی با حضور هنرمندان و شاعران بین‌المللی در حمایت از مردم مظلوم غزه با عنوان «طوفان واژه‌ها» به همت موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها