سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
«پراید قرمز» وارد بازار شد

گلستان- کتاب مجموعه داستان «پراید قرمز» به قلم حسین بروجردیان بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، کتاب مجموعه داستان «پراید قرمز» به قلم حسین بروجردیان، به همت انتشارات نوروزی در ۸۲ صفحه و قطع رقعی به شمارگان ۵۰۰ نسخه روانه بازار نشر شد.

در این مجموعه، ۲۰ داستان کوتاه با لحنی ساده و روان قلمی شده است و پیش از شروع هر داستان، تک عکسی پیش از قصه به انتخاب مؤلف به چشم می‌خورد که با داستانی که مخاطب با آن در مواجه خواهد شد، بی‌ارتباط نیست.

ازجمله ویژگی‌های این مجموعه که می‌تواند مخاطب را مشتاق به خواندن قصه‌ها کند، انتخاب اسامی کوتاه و ساده داستان‌ها است که می‌توان به‌عنوان نمونه به متروپل، مش رحمان، ماساژ، حمام، سرزمین موج‌های آبی و معافیت پزشکی اشاره کرد.

بخشی از داستان پراید را در ادامه می‌خوانید: نزدیک‌های ظهر کم‌کم بادی که از پنجره به صورتمون می‌خورد حکم سشوار رو داشت. به مادر اشاره کردیم که پدر رو مجاب کنه که کولر رو بزنه. مامان برای اینکه بابا کم‌کم نرم بشه اول سبد پیک‌نیک رو باز کرد و خیار و هلو و شلیل رو درآورد و قشنگ پوست کند و برش داد و دونه دونه می‌داد دست بابا تا حین رانندگی نوش جان بفرمایند و یواش‌یواش به بابا گفت: کولر رو بزن تا ببینیم چه جوریه؟!

باباخیارشو خرت گاز زد و گفت: هوا به این خوبی، کولر برای چی آخه؟!

گفتم پدر جان این کولر دیگه قبض نمیاد براش، بزن یه بار فقط. بزار بفهمیم خنک شدن چه شکلیه اصلاً.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها