جمعه ۱۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۴:۰۲
13 پروژه ورزشي آذربايجان شرقي صاحب کتابخانه مي‌شوند

رييس اداره كل تربيت بدني استان آذربايجان شرقي عنوان كرد: پروژه‌هاي ورزشي افتتاح شده در هفته دولت، تا يك سال آينده داراي كتابخانه خواهند شد.\

غلامحسين فخاري در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اظهار داشت:‌ به مناسبت هفته دولت 13 پروژه ورزشي در استان آذربايجان شرقي به بهره‌برداري رسيد، اما امكان و فضاي كتابخانه در آن‌ها وجود ندارد. لذا اداره كل تربيت بدني استان در نظر دارد با توجه به سياست‌هاي اين سازمان و اهمييت كتاب و كتابخواني، تا يك سال آينده فضاي مناسبي را براي ارايه كتاب در مجموعه‌هاي ورزشي فراهم كند.

وي اضافه كرد: توسعه ورزش علمي از برنامه‌هاي اصلي اداره كل تربيت بدني استان آذربايجان شرقي است و ما در راه پيوند زدن علم با ورزش به دنبال ايجاد آرشيو كتاب‌هاي ورزشي در مجموعه‌ها و سازمان‌هاي ورزش استانيم.

فخاري ادامه داد:‌ تاكنون براي غني‌سازي كتابخانه اداره كل تربيت بدني استان فعاليت‌هاي مناسبي صورت گرفته و بسياري از كتاب‌هاي ورزشي منتشر شده در سطح كشور براي استفاده اهالي ورزش استان تهيه و به جمع كتاب‌هاي ورزشي اين كتابخانه اضافه شده است.

وي ضمن تاكيد بر همكاري مستمر دانشگاه‌ها و اداره كل تربيت بدني استان گفت: براي افزايش سطح علمي ورزش‌هاي مختلف، بايد ميان نهاد‌هاي اجرايي ورزش كشورمان با مراكز علمي و تحقيقاتي در امر ورزش ارتباط مستمر ايجاد شود تا علم به همراه تجربه، راه پيشرفت را براي ورزش كشورمان هموار سازد.  

فخاري تصريح كرد: امروزه مركز تحقيقاتي در اداره كل تربيت بدني آذربايجان شرقي تشكيل شده كه وظيفه آن پژوهش درباره تاريخ ورزشي استان و كسب اطلاعات از ورزشكاران برجسته آذربايجان‌شرقي است كه حاصل اين فعاليت‌ها تا دهه مباركه فجر امسال در قالب چند جلد كتاب منتشر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط